Dopparedagen: testing testing...

Enligt mina kalkulationer är det T minus 8 timmar och 30 minuter innan kakan ska ner i kaffet, innan utvandringen eskalerar!
Jag tror det är dags att lämna bloggens utséende till sitt öde... Hade jag vetat att det var mer än att välja färg och infoga bakgrundsbild så hade jag nog (med reservation för att jag nog inte alls hade det...) lagt på ett kol/en rem/ett järn och fixat den tidigare än igår kväll =S Jamen man kan väl ändå påstå att den är personlig med ett passande tema? Hmm... Jag tror jag behöver en "Designa Din Blogg" for dummies!! ='( Gaaah.. Vetskapen om ovissheten!

Dagen till ära så är det färdigpackat! FÄRDIGPACKAT!! Dagens utstyrsel är till och med utvald! It's a miracle, the omen is long gone! Men... vad är det jag gör? For once in my life är resan On Time och jag sitter och slösar bort dyrbar tid på en missanpassad blogg och skriver massa blaja innan det ens har hänt något spännande! Skärpning fröken Hedberg.

Så... As I leave the blooming kingdom of Sweden thou shall not mourn my diss-presence. Await for there will be blogging once more, from the land in the far south east where time is +5,45 hours (yes, they count "kvartar") and where the sun transforms white mountain ranges into golden wonders of the world... Is there jelousy pooring from your vains?? Moahaha, then I've succeeded.
Now I shall go, so long and be well... I'll be seeing you!!
Of I go, XOXOX

Kommentarer
Postat av: Emma

Fantastisk start! Jag är stolt, du kan du! Väntar med spänning på första inlägget out of sweden :) KRAM

2009-11-03 @ 10:51:09
Postat av: Therese

Jag ska läsa alla dina galna eskimåtankar när du vandrar på dina berg. Hoppas du och Fung får en fantastisk resa! Akta er för chirano. Om ni hör hans skrik bakom bergen måste FDung göra en fälla!

2009-11-03 @ 12:15:54
URL: http://theresejanssons.blogg.se/
Postat av: Karin

Viva las vegas!

2009-11-03 @ 17:25:31
Postat av: Sandra

:) Kommer bli så kul att läsa :)! PUSS!

2009-11-03 @ 19:09:08
URL: http://zkygirl.blogg.se/
Postat av: Heléne

Jobbigt med valmöjligheter...bättre med default value :P

2009-11-04 @ 00:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0